lovley day

Denna dagen har varit otroligt rolig!
Efter frölunda så träffade jag och Sanna Anton och så träffade vi maaassa folk, fast det var så kallt ute så vi gick hem till anton, sen gick jag och Sanna och åt middag hos mig, sen träffade vi anton, tölli och parnan, lukas + massa andra.
Sen frös vi ihjäl så, jag Anton, Sanna, Lukas, Parnan och tölli gick hem till anton, sen gick vi ut efter några timmar haha..
Men jag har nog inte skrattat såhär mycket på hur länge som helst.. hahaha!

Aja
Ligger i sängen nu, mår inte speciellt bra faktiskt.. jag fyser och har ont i kroppen men jag är dock vääldigt trött så vi får hoppas på att jag vaknar upp och mår bra imorgon!

godnatt&puss
- jessica♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0